Doprava a platba

Po úspěšném dokončení objednávky vám na vámi uvedenou e-mailovou adresu zasíláme obratem potvrzení přijetí objednávky a v případě platby předem také instrukce k zadání platby .

Zboží odesíláme do druhého pracovního dne od potvrzení platby. Standardní doba doručení je 48 hodin od potvrzení objednávky. Termín doručení se může měnit v závislosti na zvoleném dopravci.

Při objednávce nad 1200 Kč máte od nás dopravu po České republice ZDARMA!

Doprava do zahraničí ZDARMA se liší dle limitu výše objednávky pro danou zemi. Konkrétní limit si ověříte přímo v košíku.

Česká pošta – Balík do ruky 92 Kč
Česká pošta – Balík na poštu 84 Kč
Česká pošta – Balíkovna 51 Kč
Zásilkovna 55 Kč


ZPŮSOBY DORUČENÍ

Česká pošta – Balík do ruky – 92 Kč

Pohodlná varianta bez chození na poštu nebo odběrné místo. Pošťák vám zásilku přinese až domů nebo třeba do práce.

Po předání balíčku České poště vám bude prostřednictvím SMS nebo e-mailu na vámi uvedený kontakt zaslána informace o plánovaném termínu a způsobu doručení.
● Po předání balíčku České poště získáte e-mail s trasovacím číslem a cestu můžete sledovat online


Doručení na výdejní místo

Česká pošta – Balíček na poštu – 84 Kč

Nevíte, kdy budete doma k zastižení? Nevadí, zastavte se na vybrané pobočce České pošty a vyzvedněte si balík, kdy se to hodí vám.

● Balíček zasíláme na vámi vybranou pobočku České pošty.
● Po předání balíčku České poště získáte e-mail s trasovacím číslem a cestu můžete sledovat online

● Po dodání balíčku na Českou poštu vám bude prostřednictvím SMS nebo e-mailu na vámi uvedený kontakt zaslána plánovaný termín doručení. Od té chvíle si ji můžete kdykoli do 7 pracovních dnů vyzvednout (lze prodloužit až na 15 dní).

● I po doručení již uložené zásilky si můžete za poplatek online změnit adresu doručení na vaši adresu nebo jinou ukládací poštu.

● Dobírku lze zaplatit na přepážce kartou.


Česká pošta – Balíkovna – 51 Kč

Nevíte, zda budete zrovna doma? Nestíháte a potřebujete pověřit vyzvednutím jinou osobu? S unikátním SMS kódem a funkcí zrychlený výdej balíku může bez zbytečného čekání vyzvednout zásilku kdokoliv.

Balíček vám zašleme do vámi vybraného odběrného místa Balíkovny.

● Po předání balíčku České poště získáte e-mail s trasovacím číslem a cestu můžete sledovat online

● Po dodání balíčku na Českou poštu vám bude prostřednictvím SMS nebo e-mailu na vámi uvedený kontakt zaslána informace o uložení balíčku na pobočce. Od té chvíle si ji můžete vy, nebo kdokoliv jiný do 7 pracovních dnů vyzvednout s unikátním SMS kódem (lze prodloužit až na 15 dní).

● I po doručení již uložené zásilky si můžete za poplatek online změnit adresu doručení na vaši adresu nebo jinou ukládací poštu.

● Dobírku lze zaplatit na přepážce kartou.


Zásilkovna – 55 Kč

Chcete si vyzvednout balíček v nedalekém obchodě, kde víte, že mají otevírací hodiny, které vám vyhovují nebo spoustu volných parkovacích míst?

● Balíček zasíláme do vámi vybraného odběrného místa Zásilkovny.

● Po předání balíčku Zásilkovně získáte e-mail s trasovacím číslem a cestu můžete sledovat online

● Po doručení zásilky na vámi zvolené výdejní místo vám přijde SMS a e-mail s heslem. Od této chvíle si ji můžete kdykoli do 5 dnů vyzvednout.

● Zásilku za vás může vyzvednout kdokoliv, komu sdělíte unikátní heslo. Nepotřebujete nic víc.

● Pokud nemáte v týdnu čas, prostě pošlete odpovědní SMS a Zásilkovna vám lhůtu zdarma prodlouží až na 21 dní.


MOŽNOSTI PLATBY


Online platba ZDARMA

Nejrychlejší způsob platby  kartou nebo zrychleným bankovním převodem

  • V platební bráně si zvolíte svou banku, která vám po přesměrování nabídne již předvyplněné platební údaje. 
  • Platba probíhá okamžitě a my začínáme vyřizovat objednávku bez čekání na bankovní převod
  • O stavu platby jste informováni obratem prostřednictvím e-mailu. 

Dobírka ZDARMA

Platba v hotovosti na dobírku při převzetí balíčku od přepravní společnosti.

Platba převodem ZDARMA

Platba převodem na náš bankovní účet vedený u Fio banky. Instrukce od nás obdržíte e-mailem po úspěšném dokončení objednávky.


NAPIŠTE NÁM


Vyskytla se chyba během objednávky? Nepodařilo se dokončit objednávku? Vloudila se chybička do kontaktních údajů? Napište nám e-mail eshop@saloos.cz nebo zprávu přes formulář a během chvilky vše dáme do pořádku.

Používáním těchto stránek souhlasíte s používáním cookies, které nám pomáhají zajistit lepší služby. Více info