Doprava a platba
Po úspěšném dokončení objednávky vám na vámi uvedenou e-mailovou adresu zasíláme obratem potvrzení přijetí objednávky a v případě platby předem také instrukce k zadání platby .
Zboží odesíláme do druhého pracovního dne od potvrzení platby. Standardní doba doručení je 48 hodin od potvrzení objednávky / uhrazení platby. Termín doručení se může měnit v závislosti na zvoleném dopravci.
Česká pošta – Balík do ruky | 100 Kč |
PPL – Přeprava kurýrem | 93 Kč |
Česká pošta – Balíkovna | 39 Kč |
Zásilkovna |
78 Kč |
Při objednávce nad 999 Kč máte od nás dopravu po České republice ZDARMA!
Doprava do zahraničí ZDARMA se liší dle limitu výše objednávky pro danou zemi. Konkrétní limit si ověříte přímo v košíku.
ZPŮSOBY DORUČENÍ
Doručení až domů
Česká
pošta – Balík do ruky – 100 Kč
Pohodlná varianta bez chození na poštu nebo odběrné místo. Pošťák vám zásilku přinese až domů nebo třeba do práce.
●
Po předání balíčku České
poště vám bude prostřednictvím SMS nebo e-mailu na vámi uvedený kontakt zaslána informace
o plánovaném termínu a způsobu doručení.
● Po předání balíčku
České poště získáte e-mail s trasovacím číslem a cestu můžete
sledovat online.
PPL – Přeprava kurýrem – 93 Kč
Přepravní společnost vám pohodlně doručí zásilku až domů nebo třeba do práce.
● Po předání balíčku kurýrovi PPL vám bude prostřednictvím SMS nebo e-mailu na vámi uvedený kontakt zaslána informace o plánovaném termínu a způsobu doručení.
● Po předání přepravní společnosti PPL získáte e-mail s trasovacím číslem a cestu můžete sledovat online
Doručení na výdejní místo
Česká pošta – Balíkovna – 39 Kč
Nevíte, zda budete zrovna doma? Nestíháte a potřebujete pověřit vyzvednutím jinou osobu? S unikátním SMS kódem a funkcí zrychlený výdej balíku může bez zbytečného čekání vyzvednout zásilku kdokoliv.
● Balíček vám zašleme do vámi vybraného odběrného místa Balíkovny.
● Po předání balíčku České poště získáte e-mail s trasovacím číslem a cestu můžete sledovat online
● Po dodání balíčku na Českou poštu vám bude prostřednictvím SMS nebo e-mailu na vámi uvedený kontakt zaslána informace o uložení balíčku na pobočce. Od té chvíle si ji můžete vy, nebo kdokoliv jiný do 7 pracovních dnů vyzvednout s unikátním SMS kódem (lze prodloužit až na 15 dní).
● I po doručení již uložené zásilky si můžete za poplatek onlinezměnit adresu doručení na vaši adresu nebo jinou ukládací poštu.
● Dobírku lze zaplatit na přepážce kartou.
Zásilkovna – 78 Kč
Chcete si vyzvednout balíček v nedalekém obchodě, kde víte, že mají otevírací hodiny, které vám vyhovují nebo spoustu volných parkovacích míst?
● Balíček zasíláme do vámi vybraného odběrného místa Zásilkovny.
● Po předání balíčku
Zásilkovně získáte e-mail s trasovacím číslem a cestu můžete
sledovat online
● Po doručení zásilky na vámi zvolené výdejní místo vám přijde SMS a e-mail s heslem. Od této chvíle si ji můžete kdykoli do 5 dnů vyzvednout.
● Zásilku za vás může vyzvednout kdokoliv, komu sdělíte unikátní heslo. Nepotřebujete nic víc.
● Pokud nemáte v týdnu čas, prostě pošlete odpovědní SMS a Zásilkovna vám lhůtu zdarma prodlouží až na 21 dní.
MOŽNOSTI PLATBY
Nejrychlejší způsob platby kartou nebo zrychleným bankovním převodem.
● V platební bráně si zvolíte svou banku, která vám po přesměrování nabídne již předvyplněné platební údaje.
● Platba probíhá okamžitě a my začínáme vyřizovat objednávku bez čekání na bankovní převod.
● O stavu platby jste informováni obratem prostřednictvím e-mailu.
Platba převodem – ZDARMA
Platba převodem na náš bankovní účet vedený u Fio banky. Instrukce od nás obdržíte e-mailem po úspěšném dokončení objednávky.
Dobírka - dle zvoleného přepravce
Platba v hotovosti na dobírku při převzetí balíčku od přepravní společnosti.
Česká pošta | ZDARMA |
Zásilkovna | 20 Kč |
PPL | 25 Kč |
NAPIŠTE NÁM
Vyskytla se chyba během objednávky? Nepodařilo se dokončit objednávku? Vloudila se chybička do kontaktních údajů? Napište nám e-mail zeptejse@saloos.cz nebo zprávu přes kontaktní formulář a během chvilky vše dáme do pořádku.