Vrácení zboží

Požádal Vás náš zákaznický servis o vrácení reklamovaného zboží? Pojďme si společně projít snadný návod, jak na to.

1) Zboží zasíláte zdarma – Za vrácení zboží nic neplatíte, náklady jsou na nás. Platí pouze pro Českou republiku.

2) Zboží pečlivě zabalte, aby se během přepravy nepoškodilo.

3) Vyberte si nejbližší pobočku Zásilkovny Zásilkovna je nejen výdejním, ale i podacím místem.

Vyhledejte požadovanou Zásilkovnu na https://www.zasilkovna.cz/pobocky. Před vyhledáváním nezapomeňte zaškrtnout možnost – PODACÍ MÍSTA.

zasilkovna-pobocky

4) Přineste zboží na podací místo a nadiktujte obsluze kód - 90786462,o zbytek už se postará obsluha.

5) Jakmile zboží v pořádku obdržíme, vrátíme vám peníze zpět na bankovní účet nebo platební kartu, kterou jste objednávku zaplatili.
Pokud jste platili dobírkou, prosím přibalte nám kopii dodacího listu nebo faktury a připište číslo bankovního účtu, kam si přejete peníze zaslat.

Máte dotaz? Neváhejte se s námi spojit na zeptejse@saloos.cz nebo prostřednictvím kontaktního formuláře.