Vrácení zboží
Požádal Vás náš zákaznický servis o vrácení reklamovaného zboží? Pojďme
si společně projít snadný návod, jak na to.
1) Zboží zasíláte zdarma – Za vrácení zboží nic neplatíte, náklady jsou na nás. Platí pouze pro Českou republiku.
2) Zboží pečlivě zabalte, aby se během přepravy nepoškodilo.
3) Vyberte si nejbližší pobočku Zásilkovny – Zásilkovna je nejen výdejním, ale i podacím místem.
Vyhledejte požadovanou Zásilkovnu na https://www.zasilkovna.cz/pobocky. Před vyhledáváním nezapomeňte zaškrtnout možnost – PODACÍ MÍSTA.
4) Přineste zboží na podací místo a
nadiktujte obsluze kód -
90786462,o zbytek už se postará
obsluha.
5) Jakmile zboží v pořádku obdržíme,
vrátíme vám peníze zpět na bankovní účet nebo platební kartu, kterou jste objednávku zaplatili.
Pokud jste platili dobírkou, prosím přibalte nám kopii dodacího listu nebo faktury a připište číslo bankovního účtu, kam si přejete peníze zaslat.
Máte dotaz? Neváhejte se s námi spojit
na zeptejse@saloos.cz nebo prostřednictvím kontaktního formuláře.